martes, 21 de junio de 2011

Franquicias!

1.     Que é unha franquicia? Quen son o franquiciado e o franquiciador?
 
UNHA FRANQUICIA É UNHA FORMA DE NEGOCIO HACIA A COMERCIALIZACIÓN DE BENS E SERVIZOS NO CAL UNHA( PERSOA , EMPRESA...) CONCEDE A OUTRA DURANTE UN TEMPO O DEREITO DE USAR A SÚA MARCA OU NOME COMERCIAL , CUMPRINDO UNS RIQUISITOS ESTA CLARO!

 O franquiciado é toda aquela persoa física ou xurídica que obten o dereito a usar esa determinada marca sempre baixo unhas condicións.
 
O franquiciador é  aquela persoa física ou xurídica que desenvolveu un negocio de comercializaxion de ben e servizos e o quere expandir a través dos franquiciado ao cal cando adquira esa franuicia  axudara a través do asesoramento, entrenamento e orientación para o desenvolvemento do concepto de negocio.
 
 
2. COMO FUNCIONA UNHA FRANQUICIA  
 
   As franquicias existen dende hai moitos anos pero foi ata hai pouco cando chegaron a España . As primeiras franquicias en España foron as de empresas francesas como (Pingouin Esmeralda, Descamps ou Roldier) .
 
           Dentro dunha franquicia podemos diferenciar varios elementos que cabe  
           destacar. Por unha parte o “know-how” (saber hacer) no que franquiciador 
           cede ao franquiciado os métodos para facer funcionar o seu negocio a
           cambio       dunha cuota periódica, o “royalty”.
         A franquicia normalmente concédese por un período determinado e para un
          determinado territorio. Os acordos teñen unha  posibilidade de cancelación 
         ou    remante anticipado mediante un preaviso. O incumprimento das cláusulas
        do contrato acostuma acarrear consecuencias graves para os franquiciados.

      3. Que vantaxes e desvantaxes ten para o franquiciado?
AS VANTAXES: 
As franquicias normalmente son marcas coñecidas polo que  teñen un certo prestixio e son coñecidas pola poboación polo tanto hai un menor risco empresarial.
 
        Os seus comercios posúen un maior valor agregado
.
        Conseguen optimizar a inversion inicial  : non é necesario invertir un capital    
        como se fora a túa propia empresa.

      O franquiciado posee un apoio na xestión e na organización da empresa.

      Poseen un maior poder de compra de bens para a franquicia.


     DESVANTAXES:
      A MAIOR DESVANTAXE E QUE NON ERES TI O QUE APORTA ESAS IDEAS SENON QUE TI TE TES QUE ADHERIR AO QUE O FRANQUICIADO XE IMPÓN . POLO TANTO TAMÉN PERDES A LIBERDADE COMO EMPRESARIO.

Debes compartir as ganancias co franquiciado .Se non hai ganancias tes que pagar igualmente o royalty. 
 
Son sometidos a controis por parte do franquiciador.

Respetar as exclusividades territoriais e de marca.

Respetar os métodos de traballo que o franquiciador xe impón a través dos manuais.
etc etc




 
 











TIPOS DE FRANQUICIAS! 
 
       Franquicia individual: 
Trátase do contrato máis típico e habitual de      franquicias. o franquiciador concede o dereito a explotar unha soa franquicia ao franquiciado, que a explota el mesmo. Esta tipoloxía ocupa a maioría das franquicias que triunfan. Trátase dunha franquicia na que o franquiciado explota un so local. Ten unha zona exclusiva para abrir unha unidade durante o prazo do contrato. Non sub franquicia nin abre máis locais  
 
     Franquicia maestra ou máster:
             É o contrato mediante o cal unha empresa  outorga unha franquicia fóra do seu país de orixe, outorgándolle unha exclusividade nun territorio, dándolle á vez a posiblilidade de subfranquiciar o negocio entre os interesados locais. Se a exclusividade é abarcativa de máis dun país, denomínase Regional.


    Franquicia córner:
   Son franquicias cuxas características lles permiten instalarse nun pequeño espazo dentro doutro negocio. Poden non ser complementarias dos servizos ou produtos que se comercialicen no establecemento.


      Franquicia de productos:
   Trasmítese a posibilidade de vender en forma exclusiva determinados produtos, con aceptación probada no mercado.


      Franquicia de servicios:
   É a de maior desenvolvemento. Neste tipo ofrécese unha fórmula orixinal, específica e diferenciada de prestar servizo ao consumidor cun método probado e experimentado pola súa eficacia no mercado.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario